behandelingen

Wat kunt u verwachten?

Om een zo volledig mogelijk beeld van uw klachten te krijgen, vinden wij het belangrijk om de tijd te nemen om vragen te stellen en een lichamelijk onderzoek uit te voeren. Zo kunnen wij de juiste diagnose stellen en inzicht krijgen in de aard en de oorzaak van uw klachten. Door het stellen van gerichte vragen en het uitvoeren van verschillende testen, kunnen wij de behandeling op maat afstemmen op uw individuele situatie.

Wij bieden een uitgebreid scala aan behandelingen als Algemeen Fysiotherapeuten. Zo kunt u bij ons terecht voor onder andere mobilisatie- en manipulatietechnieken, oefentherapie, advies en begeleiding bij het herstel van blessures en aandoeningen aan het bewegingsapparaat. Wij werken volgens de meest recente wetenschappelijke inzichten en passen de nieuwste technieken en behandelingen toe om het beste resultaat te behalen.

Onze jarenlange ervaring stelt ons in staat om effectief om te gaan met een breed scala aan klachten. Van sportblessures tot revalidatie na een operatie, van rug-, nek-, schouder-, elleboog-, pols-, hand-, heup-, knie-, enkel- en voetklachten tot overbelasting van spieren en gewrichten. Wij helpen u graag bij het verlichten van uw pijn en het herwinnen van uw bewegingsvrijheid.

Naast fysiotherapie kunnen wij u ook adviseren over andere vormen van therapie of behandeling. Als wij van mening zijn dat uw klachten mogelijk gebaat zijn bij een andere vorm van therapie, dan zullen wij dit met u bespreken en u adviseren over de verschillende opties die er zijn. Wij vinden het belangrijk om u een volledige en gepersonaliseerde behandeling aan te bieden en staan altijd klaar om u te helpen bij het herstel van uw klachten.

VRAGEN OVER DE BEHANDELINGEN? Neem contact op